??

Milyen a (zenei)stílusod??

Tartalom

A címkék:

A történet első része /T.L.I.F. I./: Az Erdő Őrei
A történet második része /T.L.I.F. II./: Síron Túli Szerelem
A történet harmadik része /T.L.I.F. III./: Egymásnak Teremtve (később kerül a címkékhez)

Díjak: hát a díjak vannak itt... mi más?!:D
Egyebek: komi-gondok, ízelítők.


Jó olvasást! Komizz!!


Részletesebben:

Az Erdő Őrei ( A True Love Is Forever I. része ) : Megismerhetjük Stella-t. Egy lányt, aki az új városban már az első napon furcsa dolgokat tapasztal. Megismerkedik egy különös fiúval, Tom-mal. Az izgalmak fokozódnak. Tom-ról kiderül az igazság. De felbukkan egy másik fiú is. Nem is fiú, hanem egy fiatal felnőtt férfi, aki teljesen elcsavarja Stella fejét...
Ki az igaz szerelem? És ki a fellángolás? Az igaz szerelem tarthat örökké? Vagy tragédiába torkollik a kapcsolat??

Síron Túli Szerelem ( A True Love Is Forever II. része ) : Stella, amilyen gyorsan rátalált a boldogságra, olyan gyorsan el is vesztette. Kételkedni kezd Szerelme érzéseiben, de ő akkor is együtt akar vele maradni az örök időkig. Egy küldetésre indul, melynek célja egy újabb élet lehetősége mindkettejük számára.
Vajon képes teljesíteni a feladatot? Vagy elbukik és mindketten kárhozatra jutnak? Szerelme vajon viszont szereti őt, vagy eddig csak kihasználta?


Egymásnak Teremtve ( A True Love Is Forever III. része ) :
Kaptak egy új életet. Egy új esély az újrakezdésre, a legelejétől. Hank egy kicsit megtréfálta őket létezése utolsó perceiben. Két külön földrészre kerülnek. A lehető legtávolabb egymástól. Rémálmok gyötrik őket, tudják, hogy a másik felük vár rájuk valahol. A sorsnak -vagy valami másnak- köszönhetően találkoznak. Egy új pár is belép a képbe. És mindennek tetejébe Tom is felbukkan, később még valakik...
Megérzik az évtizedek óta szívükben égő szerelmet? Hisznek az ismerős idegeneknek? Együtt leszek újra?

2010. szeptember 12., vasárnap

Bevezető


Sziasztok!! Döntöttem... Elkezdem felpakolgatni a meglévő fejezeteket, közben meg írogatom tovább, ahogy tudom. Kb. hetente vagy kéthetente lesz friss. Az érdeklődésetek szerint. Ha érdekel titeket és KOMIZTOK, akkor próbálom hetente. De csak 2 és fél feji van kész. Úgyhogy nemtom... Majd meglátjuk!!


Csak akkor lesz tovább, ha komiztok!!



/Lizzie szemszöge/


A nevem Elizabeth Hudson. 16 éves vagyok. Van egy bátyám, Adam. Ő 18. Nem igazán jövünk ki egymással. Sokszor veszekszünk.
De nem mindig volt így. A születésem után a szüleink kapcsolata megromlott. 2 éves voltam, amikor elváltak. Ekkor lettünk barátok Adam-mal. Mindent megbeszélhettünk egymással. Segített, terelt a jó irányba.
De minden megváltozott, amikor Anyánk randizni kezdett egy nála fiatalabb fazonnal. A neve Ken Wilson. Adam egyre kevesebbet foglalkozott velem és a családdal. Egyre többet lógott. Egyre később jött haza. Nem érdekelte semmi és senki. Anyu se tudta kordában tartani. Elidegenedett tőlünk.
Én is ilyenné váltam. Csak én nem egy bandával lógtam, hanem egyedül a gondolataimmal. Nem voltak barátaim. Ennek több oka is van.
A Rock zenét szeretem. A körmeimről soha nem hiányozhat a fekete lakk. A hajam világosbarna lenne, de koromfeketére festettem anyám tudta nélkül. Hát nem mondhatnám, hogy örült neki... Kék szememet erősen szoktam kifesteni, természetesen feketével. Legtöbbször fekete ruhába járok. Semmiképpen nem szoknyában. De szoktam más színt is viselni. Egyet kivéve. A rózsaszínt. Gyűlölöm a rózsaszínt.
Különcnek tartanak. Sokszor neveztek már emósnak... Hát, kösz szépen... Az okosabbja ledarkoz... Még mindig jobb, mint az emó...
Néha én is úgy érzem, hogy nem ide tartozok. Főleg az álmaim miatt. Amióta az eszemet tudom álmodok egy lányról, akinek a szülei elváltak. Elköltözik, megismerkedik egy fiúval, később egy másikkal. Természetfeletti lény volt mind a kettő. Később a lányból is az lett.
Amikor kicsi voltam, élveztem. Mint egy sorozat volt a számomra. Nem telt el este, hogy nem álmodtam volna róla. De, ahogy nőttem, feltűnt valami... Egyre jobban hasonlítok arra a lányra, kinek neve Stella. A két fiúé pedig Tom és Oliver...
Sose éreztem úgy igazából, hogy élek. Olyan, mintha ez az élet bevezetője lenne. Mintha várnék valamire. Vagy valakire...



/Daniel szemszöge/


A nevem Daniel Robertson. 18 éves vagyok. Nincs testvérem. Szerencsére.
A Rock zenét szeretem. Ez az ami hatással van rám. A korombeli srácok is ezt szeretik. Ezért sok barátom van, jól kijövök mindenkivel. De csak azért, mert nem mondok el nekik mindent magamról. Sok fura dolgom van. Álmaim. Egy gyönyörű lányról. Soha nem találkoztam még hozzá foghatóval. Gyönyörű kék szemei vannak. Stella-nak hívják. És ami a legfurcsább, én is benne vagyok ezekben az álmokban. Oliver néven. Vámpír vagyok bennük. És egy Tom nevű gyerekkel versengek. Fura, nagyon fura.
Sose éreztem úgy igazából, hogy élek. Olyan, mintha ez az élet bevezetője lenne. Mintha várnék valamire. Vagy valakire...

4 megjegyzés:

  1. Azta de kemény lett :D :D És az utolsó mondat mindkettőnél ugyanaz ;) Am látszik hogy nem dark a csaj, mert azok hordanak szoknyát XD Az én szereplőm is hord majd sokat, mert ő goth :)
    Annyira várom már :) ^^

    VálaszTörlés
  2. Szysz:
    Ez Nagyon jóó:D:Dkiváncsi vagyok:D
    Alig várom már!^^

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Teljesen megleptél ezzel a kezdéssel :) !
    Ügyes vagy! Nagyon kíváncsi vagyok, hogy fognak találkozni! Légy jó!
    Zsebi

    VálaszTörlés
  4. Hali!
    Nagyon tetszik kérlek folytasd!
    Sajnos nem tudok olyan sokszor komikat írni, ezért bocsánat! Sajnálom, hogy nem szolgálhatok komikkal, de kitartóan szoktalak olvasni, amikor gépközelben vagyok!
    Kérlek folytasd!
    (: Viki :)

    VálaszTörlés