??

Milyen a (zenei)stílusod??

Tartalom

A címkék:

A történet első része /T.L.I.F. I./: Az Erdő Őrei
A történet második része /T.L.I.F. II./: Síron Túli Szerelem
A történet harmadik része /T.L.I.F. III./: Egymásnak Teremtve (később kerül a címkékhez)

Díjak: hát a díjak vannak itt... mi más?!:D
Egyebek: komi-gondok, ízelítők.


Jó olvasást! Komizz!!


Részletesebben:

Az Erdő Őrei ( A True Love Is Forever I. része ) : Megismerhetjük Stella-t. Egy lányt, aki az új városban már az első napon furcsa dolgokat tapasztal. Megismerkedik egy különös fiúval, Tom-mal. Az izgalmak fokozódnak. Tom-ról kiderül az igazság. De felbukkan egy másik fiú is. Nem is fiú, hanem egy fiatal felnőtt férfi, aki teljesen elcsavarja Stella fejét...
Ki az igaz szerelem? És ki a fellángolás? Az igaz szerelem tarthat örökké? Vagy tragédiába torkollik a kapcsolat??

Síron Túli Szerelem ( A True Love Is Forever II. része ) : Stella, amilyen gyorsan rátalált a boldogságra, olyan gyorsan el is vesztette. Kételkedni kezd Szerelme érzéseiben, de ő akkor is együtt akar vele maradni az örök időkig. Egy küldetésre indul, melynek célja egy újabb élet lehetősége mindkettejük számára.
Vajon képes teljesíteni a feladatot? Vagy elbukik és mindketten kárhozatra jutnak? Szerelme vajon viszont szereti őt, vagy eddig csak kihasználta?


Egymásnak Teremtve ( A True Love Is Forever III. része ) :
Kaptak egy új életet. Egy új esély az újrakezdésre, a legelejétől. Hank egy kicsit megtréfálta őket létezése utolsó perceiben. Két külön földrészre kerülnek. A lehető legtávolabb egymástól. Rémálmok gyötrik őket, tudják, hogy a másik felük vár rájuk valahol. A sorsnak -vagy valami másnak- köszönhetően találkoznak. Egy új pár is belép a képbe. És mindennek tetejébe Tom is felbukkan, később még valakik...
Megérzik az évtizedek óta szívükben égő szerelmet? Hisznek az ismerős idegeneknek? Együtt leszek újra?

2010. július 19., hétfő

4. fejezet 2. része - Segítség


Sziasztok! Ilyen gyors még nem voltam, de ihletem volt... Hátilyet? Na olvassatok!!

- Te? -kérdeztük döbbenten, egyszerre.


- Te meghaltál... -cikázott a tekintete köztem és a halott testem között. - Hogy kerülsz ide?

- Ezt én is kérdezhetném tőled. -mondtam karba font kézzel.


- Itt vagyok már órák óta.

- Én is. -mondtam. Végül is a testem igen. - Miért vagy még itt?


- Mert meghaltál. Elvesztettelek. -nézett rám. - Miért tetted ezt magaddal? -mutatott a testemre.


- Te miért tetted ezt velem? -mutattam Oliver testére. - Megölted, Tom! Megölted! Miért? -kiabáltam.

- Azt akartam, hogy együtt legyünk.

- Ennyi? Ennyi a remek magyarázat amiért megölted?

- Én azt hittem, ha kikerül a képből, elfelejted és meglátod, hogy valójában engem szeretsz. Mert én még mindig nagyon szeretlek! És ez nem fog megváltozni.


- Én Őt szeretem. Te meg megölted! -ordítottam még mindig vele. Engem nem hat meg a nyálas dumájával.

- Akkor engem nem is szerettél? Velem csak játszottál? -háborodott fel.

- Téged is szerettelek, csak nem úgy. Akkor még azt hittem annál jobban nem lehet szeretni. Amikor ő megjelent, én próbáltam tiltakozni az erősebb érzés ellen. És sikerült is. Sokáig. Amikor meghaltál... Egy világ omlott össze bennem. Oliver segített, de csak barátként. Ért hozzá, ő már keresztül ment ilyenen. És ez hozott össze minket...

- Tényleg szeretted? -állt fel a földről és lépett közelebb hozzám. - De még nem mondtad el, hogy hogy kerülsz ide? Hogy-hogy élsz?

- Nem élek. Segítenem kell Oliver-nek. Meg kell szereznem valamit!

- Mit?



Részletesen elmeséltem neki mindent. Figyelmesen hallgatott, de volt amikor beleszólt.


- Segítek megtalálni azt a nyakláncot! -mondta, amikor befejeztem a mondandóm. - És sajnálom, amit tettem. -tette hozzá, majd megölelt.


- Mi ez a nagy ölelkezés? Engem képesek voltatok kihagyni belőle?! -szólalt meg egy ismerős hang mögöttem.

7 megjegyzés:

  1. szia!
    Tom jó útra tért?? ez tök jó! =D
    és ki a rejtélyes idegen???
    ááhh. siess a kövivel! már alig várom! =)

    puszii.

    VálaszTörlés
  2. Szija!
    Ez álca Tomnak vagy tényleg megváltozott??
    Kié az az ismerős hang?
    Siess várom kövit!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!!
    Hát Tom... Nemtom.xĐ Majd megtudjátok!:)
    Az ismerős hang meg: Ki az akinek ilyen a stílusa?? xĐ Rá fogtok jönni!;)
    Örülök, hoyg tetszik!
    Próbálok sietni.:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Na erre nem számítottam :O Am Tom tuti csak valami nagyobb jóért ajánlotta fel a segítségét-természetesen a jutalom csak rá vonatkozik majd... -.-
    Tuti hogy Max az, nem? xD xD

    VálaszTörlés
  5. Szia!!
    Khm... Én nem mondok neked semmit...xĐ
    Várd ki te is a kövit!!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Megint titokzatos? Ez tetszik!xD
    várom a kövit!:D

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Köszi!
    Már készülőben van.:)

    VálaszTörlés