??

Milyen a (zenei)stílusod??

Tartalom

A címkék:

A történet első része /T.L.I.F. I./: Az Erdő Őrei
A történet második része /T.L.I.F. II./: Síron Túli Szerelem
A történet harmadik része /T.L.I.F. III./: Egymásnak Teremtve (később kerül a címkékhez)

Díjak: hát a díjak vannak itt... mi más?!:D
Egyebek: komi-gondok, ízelítők.


Jó olvasást! Komizz!!


Részletesebben:

Az Erdő Őrei ( A True Love Is Forever I. része ) : Megismerhetjük Stella-t. Egy lányt, aki az új városban már az első napon furcsa dolgokat tapasztal. Megismerkedik egy különös fiúval, Tom-mal. Az izgalmak fokozódnak. Tom-ról kiderül az igazság. De felbukkan egy másik fiú is. Nem is fiú, hanem egy fiatal felnőtt férfi, aki teljesen elcsavarja Stella fejét...
Ki az igaz szerelem? És ki a fellángolás? Az igaz szerelem tarthat örökké? Vagy tragédiába torkollik a kapcsolat??

Síron Túli Szerelem ( A True Love Is Forever II. része ) : Stella, amilyen gyorsan rátalált a boldogságra, olyan gyorsan el is vesztette. Kételkedni kezd Szerelme érzéseiben, de ő akkor is együtt akar vele maradni az örök időkig. Egy küldetésre indul, melynek célja egy újabb élet lehetősége mindkettejük számára.
Vajon képes teljesíteni a feladatot? Vagy elbukik és mindketten kárhozatra jutnak? Szerelme vajon viszont szereti őt, vagy eddig csak kihasználta?


Egymásnak Teremtve ( A True Love Is Forever III. része ) :
Kaptak egy új életet. Egy új esély az újrakezdésre, a legelejétől. Hank egy kicsit megtréfálta őket létezése utolsó perceiben. Két külön földrészre kerülnek. A lehető legtávolabb egymástól. Rémálmok gyötrik őket, tudják, hogy a másik felük vár rájuk valahol. A sorsnak -vagy valami másnak- köszönhetően találkoznak. Egy új pár is belép a képbe. És mindennek tetejébe Tom is felbukkan, később még valakik...
Megérzik az évtizedek óta szívükben égő szerelmet? Hisznek az ismerős idegeneknek? Együtt leszek újra?

2010. július 10., szombat

Van értelme?


Van értelme írnom? Megint csak hárman írnak.
Sajnálom az egyre rövidebb fejezeteteket, de nem jön az ihlet. És legfőképpen a kedv!
Hogy legyen nekem kedvem leülni a géphez, hogyha ti nem írtok legalább egy soros komit? Most őszintén, melyik a nagyobb munka? Melyikhez kell nagyobb kedv és ihlet? A fejezet, vagy a komment írásához??
Van 15 rendszeresem, akiknek nagyon köszönöm, hogy vannak. De nekem szavak kellenek, hogy úgy üljek a géphez, hogy × számú olvasómnak kell valamit alkotnom, akik írnak!!
De lehet választani a vélemények között! Az nem nagy fáradtság, csak egy kattintás!!

Indítottam egy szavazást! Szavazzatok!! Ez két kattintás! Remélem nem haltok bele! Ha igen, akkor elmegyek a temetésetekre, mégha az ország másik végében van!!
DE van egy szabály a szavazásnál!!! Mindenki csak egyszer szavazhat!! ÉS Amy Darkness, Lena Darkness és Susie NEM SZAVAZHAT!!! Őket személyesen ismerem, írnak komit!! Tőlük NEM KELL!! De csak tőlük nem!!!

10 megjegyzés:

  1. Szia
    Teljesen igazad van, ezt én is átéltem már. De végül a Kiválasztottas könyvemnél ( ahol szintén csak ismerősök -TI- írtok) eldöntöttem, hogy: KI NEM SZARJA LE? Ha nem olvassák és nem írnak komit mi van? Az ő bajuk... Amúgy meg megtanultam miután töröltem egyszer a könyveimet, hogy ne másoknak írj, hanem magadnak. Az jó, ha megdícséri valaki, de ne ez legyen a cél. Én akkor írok, amikor akarok és van kedvem. Nem a szerint alakítom a frisst, hogy mikorra várják! Valaki így csinálja, de az egy gyökér xD Nem az a lényeg, hogy kinyalják a segged hogy: Bazdmeg ilyen jót!!!!! Az egy dolog, hogy jó, de ha te nagyon elhiszed, beleéled magad és már nem az öröm miatt írsz, hanem mert azt mondták jó. Nem azért mondom mert szar, mert nem az! De nem vagyunk Stephenie Meyerek és ez nem is baj. Feltörekvő írók vagyunk, így nem követelhetjük hogy az egész ország olvassa. Mi a hobbi miatt írunk, ha pár ember elolvassa és elmondja a véleményét az persze jó.
    Na csak ennyit akartam, remélem érthető voltam :D
    Ne keseredj el, így ismerszik meg a barát :D Aki ír az az :)

    VálaszTörlés
  2. :):):):):):):):):):):):)
    Belőled aztán dőlnek a szavak.xĐ
    Köszönöm:D És igazad van.
    Írok magamnak... Csokiiiiii........ Ennyi...
    És köszönöm, hogy igaz barátom vagy.(L)

    VálaszTörlés
  3. Mennyi mosolygós fej :)
    Nézd az időt: este fél 11 xD És előtte néztem meg újra a Napfogyatkozást anyával, de nem e miatt dőltek xD Hanem tényleg én is éreztem már így
    Magadnak és nekünk :D Én úgy értettem hogy felrakod, de magadnak írsz :)
    Alap <3

    VálaszTörlés
  4. Ja, láttam hogy még akkor gépeztél...xĐ
    Oké, de egy darabig nem lesz friss, mert tábor...
    De neked köszönhetően elkezdtem a 4. fejezetet.xĐ
    <3

    VálaszTörlés
  5. Ne hagyd abba, na hagyd abba!!! Lécci....
    Ha abba hagyod sírni fogok...
    Én olvaslak, csak nincs időm komit írni napi három friss írása mellett...xĐ
    Ne hagyd abba lécci... *nagyboci szemek!*

    :D (Lk)
    Na ennyire volt időm, de most is New Born-t írok... xĐxĐ
    Puszíí---

    VálaszTörlés
  6. Nem hagyom!!:D Nyugi.:)
    És ne sírj.:):)
    Igen, a napi 3 frissed az csúcs.xĐ
    Írtam a New Born-hoz.:)

    VálaszTörlés
  7. nehogy abba hagyd bocsi h eddig nem olvastam de eddig a nyaram naon zsúfolt volt és végre van időm elolvasni a történetedet úgyhogy most nehogy abbahagyd az írást
    és h ezt meg is erősítsem egy kis meglepi: http://akivalasztottak.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  8. SZia!
    Sztem se hagyd abba! A mi és a saját kedvedért!
    Am én sem azért hagytam abba a másik könyvem, mert nem olvasta senki(kivéve persze ti), hanem azért mert nem tetszett a saját történetem. Nem tudtam annyira beleélni magam. Amy mondta nekem amikor elkezdtem, hogy 2 választás van: vagy folytatni fogom a végéig, vagy abba hagyom még az elején. Nálam a 2. eset lett! De nehogy nálad is az legyen!!!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szerintem ne hagyd abba! A történet nagyon jó és eddig azért nem írtam (és ezt nagyon zégyellem) mert nagyon érdekeltek a fejezetek és folyton léptem a kövire (én később kapcsolódtam be a töridbe)! De légy szíves folytasd!!!!!!!! Annyira érdekel mi lesz a folytatás!!!
    Puszi:
    (: Viki :)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Nagyon örülök, hogy ennyien írtatok, amikor nem voltam itthon!
    A kövi fejezet szerda körül várható!:)

    VálaszTörlés