??

Milyen a (zenei)stílusod??

Tartalom

A címkék:

A történet első része /T.L.I.F. I./: Az Erdő Őrei
A történet második része /T.L.I.F. II./: Síron Túli Szerelem
A történet harmadik része /T.L.I.F. III./: Egymásnak Teremtve (később kerül a címkékhez)

Díjak: hát a díjak vannak itt... mi más?!:D
Egyebek: komi-gondok, ízelítők.


Jó olvasást! Komizz!!


Részletesebben:

Az Erdő Őrei ( A True Love Is Forever I. része ) : Megismerhetjük Stella-t. Egy lányt, aki az új városban már az első napon furcsa dolgokat tapasztal. Megismerkedik egy különös fiúval, Tom-mal. Az izgalmak fokozódnak. Tom-ról kiderül az igazság. De felbukkan egy másik fiú is. Nem is fiú, hanem egy fiatal felnőtt férfi, aki teljesen elcsavarja Stella fejét...
Ki az igaz szerelem? És ki a fellángolás? Az igaz szerelem tarthat örökké? Vagy tragédiába torkollik a kapcsolat??

Síron Túli Szerelem ( A True Love Is Forever II. része ) : Stella, amilyen gyorsan rátalált a boldogságra, olyan gyorsan el is vesztette. Kételkedni kezd Szerelme érzéseiben, de ő akkor is együtt akar vele maradni az örök időkig. Egy küldetésre indul, melynek célja egy újabb élet lehetősége mindkettejük számára.
Vajon képes teljesíteni a feladatot? Vagy elbukik és mindketten kárhozatra jutnak? Szerelme vajon viszont szereti őt, vagy eddig csak kihasználta?


Egymásnak Teremtve ( A True Love Is Forever III. része ) :
Kaptak egy új életet. Egy új esély az újrakezdésre, a legelejétől. Hank egy kicsit megtréfálta őket létezése utolsó perceiben. Két külön földrészre kerülnek. A lehető legtávolabb egymástól. Rémálmok gyötrik őket, tudják, hogy a másik felük vár rájuk valahol. A sorsnak -vagy valami másnak- köszönhetően találkoznak. Egy új pár is belép a képbe. És mindennek tetejébe Tom is felbukkan, később még valakik...
Megérzik az évtizedek óta szívükben égő szerelmet? Hisznek az ismerős idegeneknek? Együtt leszek újra?

2010. augusztus 9., hétfő

8. fejezet - Búcsúzások





Sziasztok! Nos, most gyors voltam és már meg is hoztam a 8. fejit! Összesen 9 lesz szóval erre szeretnék sok komit kapni... Nem csak 3-at... Igaz, nem lett valami jó feji, ahogy az előzőek sem, de a 3. könyv kárpótolni fog titeket, remélem... Most pedig olvassatok!!:)


Haladtunk vissza, oda, ahol meghaltam. Nálam volt a nyaklánc. Egyre jobban izgultam, hogy sikerülni fog-e? Azért is, mert mi van, ha ezt nem kellett volna megcsinálni, és Hank rájön a trükkünkre?

- Nem fog rájönni! Nyugodj már meg végre! -szólt rám Max már sokadjára.

Ha másra nem is, de arra rájöttem, hogy Max-nek néha be nem áll a szája. Ezzel ellentétben Gabriel nagyon csendes. Tom pedig nem igazán tud hozzászólni az eseményekhez.
Gab-et sajnálom. Max és Hank egyfolytában szövegel, ő meg ezt hallgathatja a nap 24 órájában az örökkévalóságig.

- Ez nem így van! A gondolatai nagyon beszédesek... -vigyorgott szokásához híven Max.

- És mégis mire gondol annyit? -kérdeztem kíváncsian.

- Rád... -röhögött ez az idióta.

- Rám? Miért gondolna rám?

- Mert tetszel neki.

- Én? Már miért tetszenék neki én??

- Mert okos vagy. Vicces... És a tested... -füttyentett.- Igazán szemrevaló... -mondta mosolyogva és rám kacsintott.

- Barom... -mondtam.

- Már miért lennék az? -tette az ártatlant és nagy, sajnálkozó szemekkel meredt rám.

- Nem hatsz meg. És már nagyon elegem van belőled.

- Ez fájt... -mondta sértődötten. Dühösen néztem rá.- Jó, befogtam...

Csendben haladtunk tovább. Szerencsémre. Már a kis városon is túl jutottunk, ahol vásároltunk. Mindjárt ott leszünk. Nemsokára újra láthatom Oliver-t.

Kivettem a zsebemből a nyakláncot és jól megnéztem. Nem volt benne semmi különös. Egy kicsit túlméretezett piros kristály volt benne, körülötte ezüst, és a lánc is ezüst. Max-é kék volt, Gab-é sárga.


- Mégis, hogy fog ez az egész lezajlani? -kérdeztem valamivel később. Már nagyon közel jártunk.

- Mindenre hihetően kell reagálnod, ezért nem mondunk el semmit. -jött a válasz Gabriel-től.

- Kösz. Igazán sokat segítettél. -fordultam hátra hozzá. Erre csak mosolygott. Még sosem láttam mosolyogni. -fedeztem fel. Max jót röhögött rajtam. Ellentétben vele. -folytattam a gondolatmenetemet. Vágott egy grimaszt.

Már az erdőben jártunk. Nem telt el sok idő, de nekem minden perc egy örökkévalóságnak tűnt, amit Oliver nélkül töltöttem.

- Mi most fájdalmas búcsút veszünk tőletek. -mondta Max szomorkodást színlelve és letörölt egy nemlétező könnycseppet az arcáról.

- Oké, menjetek. Majd lent találkozunk. -köszöntem el tőlük, majd elnyelte őket a Föld.

- Na akkor én is elköszönök. -fordult felém Tom.

- Köszönöm, hogy velünk tartottál. -mondtam neki.

- Nincs mit. Remélem boldogok lesztek Oliver-rel. Sok szerencsét az új élethez. -mondta.

- Miért csináltad? -bukott ki belőlem a kérdés.

- Mit? -kérdezett vissza.

- Miért segítettél?

- Mert én öltem meg. Ennyivel tartozom nektek.

- De azért ölted meg, mert...

- Igen, hogy mi legyünk együtt. -szakított félbe.- De most már tudom, hogy ti ketten vagytok egy egész. Nem volt jogom szétválasztani titeket.

- Nem. -értettem vele egyet.- De talán ez kellett ahhoz, hogy rájöjjünk, mit is jelent a másik. Meg ő nem is volt hajlandó vámpírrá változtatni. Így legalább kapunk egy új esély egy fajként, emberként.

- Még egyszer sok szerencsét! És Boldog új életet! -mondta, majd megölelt.

- Remélem megtalálod az Igazit. -mondtam a vállának, de tudom hogy így is hallotta.

- Szia! -köszönt el.

- Szia! -mondtam én is, majd elindultam a halálom színhelyére.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez nekem nagyon tetszett és titkon abban reménykedtem hogy Max megcsókolja Stella-t xD Na jó tudom hogy nem szabad xD De nekem jobban bejön XD
    Am mindenki Stellát szereti???? xD Viccből mondom és nem gondolom komolyan, de egy ribanc xD Na visszaszívom xD Várom az utolsó fejit és a 3. részt mégjobban :D (L)

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Ez nem volt szép!!-.-:@ xĐ
    Akkor lett volna ribanc, ha megcsókolja Max-et... De mind1.xĐ
    Azt rögtön gondoltam...xĐ

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett!:D
    Max.xD(L) Nagyon bolond.xD
    Gab.(L)^^
    Tom meg milyen érzelgős már.xD
    Am téll mindenki Stellát?xD De ő azért csak marad Olivernél.:) ^^ vagy legyen inkább Max? Vagy Gab? xD

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Jajj, de bolond vagy.xĐ

    Persze, hogy Oliver-rel marad!! Vagy nem???xĐ

    VálaszTörlés
  5. Szija!
    Nekem is nagyon tetszett ez a feji is :D
    Jó, hogy egy kicsivel többet megtudtunk Gabról, pl most, hogy ki tetszik neki xĐ
    Ez a Max olyan bolond :)
    Ez fur volt Tomtól, rendes lett?!
    Várom a kövit

    VálaszTörlés
  6. Szia!!
    Köszi!!


    Majd kiderül... gondolom..xĐ

    VálaszTörlés