??

Milyen a (zenei)stílusod??

Tartalom

A címkék:

A történet első része /T.L.I.F. I./: Az Erdő Őrei
A történet második része /T.L.I.F. II./: Síron Túli Szerelem
A történet harmadik része /T.L.I.F. III./: Egymásnak Teremtve (később kerül a címkékhez)

Díjak: hát a díjak vannak itt... mi más?!:D
Egyebek: komi-gondok, ízelítők.


Jó olvasást! Komizz!!


Részletesebben:

Az Erdő Őrei ( A True Love Is Forever I. része ) : Megismerhetjük Stella-t. Egy lányt, aki az új városban már az első napon furcsa dolgokat tapasztal. Megismerkedik egy különös fiúval, Tom-mal. Az izgalmak fokozódnak. Tom-ról kiderül az igazság. De felbukkan egy másik fiú is. Nem is fiú, hanem egy fiatal felnőtt férfi, aki teljesen elcsavarja Stella fejét...
Ki az igaz szerelem? És ki a fellángolás? Az igaz szerelem tarthat örökké? Vagy tragédiába torkollik a kapcsolat??

Síron Túli Szerelem ( A True Love Is Forever II. része ) : Stella, amilyen gyorsan rátalált a boldogságra, olyan gyorsan el is vesztette. Kételkedni kezd Szerelme érzéseiben, de ő akkor is együtt akar vele maradni az örök időkig. Egy küldetésre indul, melynek célja egy újabb élet lehetősége mindkettejük számára.
Vajon képes teljesíteni a feladatot? Vagy elbukik és mindketten kárhozatra jutnak? Szerelme vajon viszont szereti őt, vagy eddig csak kihasználta?


Egymásnak Teremtve ( A True Love Is Forever III. része ) :
Kaptak egy új életet. Egy új esély az újrakezdésre, a legelejétől. Hank egy kicsit megtréfálta őket létezése utolsó perceiben. Két külön földrészre kerülnek. A lehető legtávolabb egymástól. Rémálmok gyötrik őket, tudják, hogy a másik felük vár rájuk valahol. A sorsnak -vagy valami másnak- köszönhetően találkoznak. Egy új pár is belép a képbe. És mindennek tetejébe Tom is felbukkan, később még valakik...
Megérzik az évtizedek óta szívükben égő szerelmet? Hisznek az ismerős idegeneknek? Együtt leszek újra?

2010. május 2., vasárnap

17. fejezet - Vallomás




Az ablakból néztem meg a naplementét. Megjelentek a csillagok az égen.
Nem tudom, hogy mihez kezdjek most. Mit mondjak Tom-nak? Hogy, oh, bocsi, de már nem szeretlek? Vagy mit? Legszívesebben visszaforgatnám az időt oda, ahol arról kellett döntenem, hogy idejövök-e.

Mert jobb lett volna az, hogy nem. Minden megváltozott miattam. Felborult az egyensúly: egy erdőőrből vámpír lett, egy másik vámpír is a környékre költözött, és én is őr lettem. Minden az én hibám. És ha itt maradok, az senkinek nem lesz jó.

Visszaköltözök anyuékhoz. Gyors döntés volt, de nem akarok itt maradni, tudva, hogy mindent elrontottam. Gyorsan összekaptam pár cuccot a bőröndbe és már mentem is a földszintre. Írtam egy levelet a nagyinak, hogy pár napra elmegyek anyuhoz. Aztán hívtam egy taxit.

Amikor megjött, beültem hátra, a cuccomat meg bedobtam mellém. Egész a repülőtérig vitt volna...

... de valaki megállította az autót és kinyitotta a felőlem lévő ajtót. Majd kirántott. Megjegyzem, hogy nagyon durva volt. Felnéztem az arcába. Tom. Mit akar?

- Nincs szükségünk magára, elmehet.- mondta a sofőrnek miközben kivette a táskámat is.

- Te meg mit csinálsz?- förmedtem rá.

- Beszélgetni szerettél volna velünk, csak nem akartam, hogy az a bájgúnár ott legyen.- mondta gúnyosan. Legszívesebben nekimentem volna ezért a kijelentésért, de nem várhatom el tőlük, hogy odáig legyenek egymásért.

- Rendben.- egyeztem bele.

- Sétáljunk egyet.- ajánlotta.

- Oké.

- Gondolom tudni akarod, hogy hogy lettem vámpír.- mondta egy kis idő múlva, amikor már az erdőben voltunk.

- Igen.

- A harc közben, amikor az a ...- kezét ökölbe szorította- Oliver elrabolt téged, akkor egy vámpír megharapott. A többit meg gondolom már elmondta, hogy hogy zajlik az átváltozás.

- Igen. De hogy lehet az, hogy egy erdőőr is simán átváltozhat?- kérdeztem.

- Értem, mit akarsz.- mosolygott rám kicsit gúnyosan.- Te is vámpír akarsz lenni, mi? Értem én. Hogy örökre Oliver-rel lehess. Az igaz szerelmeddel, mindörökké.- ezt már tényleg nagyon gúnyosan mondta. Elfordítottam a tekintetem róla, nem tudtam erre mit mondani.- Megmondtam. Hát az úgy történt, hogy először egy vérfarkas harapott meg és attól valamiért ember lettem. Azután jött csak a vámpír. Úgyhogy nem tudom mi lenne, ha a barátod megpróbálna átváltoztatni.- gúnyolódott megint.

- Nem a barátom.- és igazat is mondta, mert nem tudom, hogy hogy is állunk egymással.

- Oh, csak azért nem, mert engem nem akarsz megbántani.- ismét ott volt a gúny a hangjában. Majd megállt, szembe fordult velem és megfogta mindkét kezem, majd mélyen a szemembe nézett.- De én még mindig szeretlek. Csak azért csináltam magamból vámpírt, hogy együtt lehessünk. És tudom, hogy a szíved mélyén még mindig engem szeretsz.- kivettem kezem az övéből és elfordultam.

- Én... én...- dadogtam.- És miért piros a szemed?- tettem fel az első kérdést, ami eszembe jutott.

- Hát.. ö.. mert még látszik, hogy embervért ittam, amikor átváltoztam.- mondta, miközben a földet fixírozta. Látszott rajta a zavarodottság.

- Ez mikor volt?- nem igazán hittem neki.

- Ö... olyan hat hónapja.

- És még mindig látszik?- kérdeztem kételkedve.

- Nem tudom. De én nem ittam embervért!!- kezdett üvöltözni. Hátrahőköltem.- Jajj, bocsi, sajnálom, nem akartam.- lágyult meg a hangja.

Csak álltunk ott néma csendben és kerültük egymás tekintetét. Nem tudom mi van vele, de nem az a Tom áll előttem, akit régen tényleg szerettem. Megváltozott. Talán a vámpírlét miatt? Vagy mi történt vele?

- És miért nem jelentkeztél eddig?- kérdeztem pár perc kínos csend után.

- Nem akartam, hogy akár véletlenül is bántsalak. Hat hónap alatt megtanultam uralkodni magamon.- megint közelebb jött és megfogta a kezeimet.- Én komolyan gondoltam amit mondtam. Szeretlek. És csak miattad csináltam magamból vámpírt és jöttem vissza. Veled akarok lenni. Szökjünk meg együtt és hagyjuk itt a felfordulást.- közelebb hajolt, tudtam mire készül.

- Én... én... nem.- motyogtam és elhúzódtam.- Nagyon szeretném azt mondani, hogy igen, szökjünk meg. De csak azért mondanám ezt, mert azt szeretném, hogy boldog legyél, és hogy ne legyen felesleges az, hogy vámpírt csináltál magadból.

- Értem. Őt szereted, mi?- bólintottam.- De mi lenne, ha megpróbálnánk? Lehet, hogy menni fog, csak próbáljuk meg.- ismét közelebb hajolt.

- Nekem nem menne...- hajtottam le a fejem, elvettem a táskám a kezéből és hátrébb álltam.- Sajnálom. Mennem kell. Szia.- megfordultam és elindultam vissza.

Szinte már futottam haza. Igaz, semmi értelme nincs, hisz, ha akar, akkor utol tud érni. Hinni szeretnék neki, igaz majdnem leüvöltötte a fejem. De szeret. És csak azért csinált magából vámpírt, hogy velem legyen. Szeretném megadni neki a boldogságot. Szeretném szeretni úgy, mint rég. A legjobbat akarom neki, és én megadhatom neki. Lehet, hogy boldog lennék vele, de lehet, hogy nem.

Odaértem a házunkhoz. Bementem az ajtón. A mamám már megint nem volt itthon, pedig szerettem volna beszélni vele az erdőőr-dologról.

Meghallottam valamit. Fentről jött. Zene?? Lehet, hogy mégis itthon van Nagyi? Felrohantam a lépcsőn. A szobámból jött. Kinyitottam az ajtót és megláttam: Oliver ült az ágyamon, arcát a tenyerébe temette, de aztán felnézett rám. Szemében megcsillantak a könnycseppek. ?? Leblokkoltam. Mert meghallottam azt a számot, amit már több hónapja nem hallottam. Okkal...:

Nickelback - Far Away /Távol/

Itt, most,
Tétlenség, hibák...

Túl rég, túl későn...
Hogy is hihettem, hogy majd megvársz?
Csak egy esély,

Csak egy lélegzet,

Hátha még egy utolsó megmaradt.

Mert te tudod,
Tudod, te tudod,


Hogy szeretlek,

Mindig is szerettelek,

És hiányzol.
Túl sokáig voltam távol.

Folyton arról álmodok, hogy velem leszel,
És soha nem mész el.

Ha nem láthatlak soha többé,

Már nincs értelme lélegeznem


Térden állva kérek
Egy utolsó esélyt egy utolsó táncra,
Mert veled még kibírom.
Bármit megtennék, hogy foghassam a kezed,

Bármit megadnék,

Bármit megadnék értünk

Bármit odaadnék, de fel soha sem adnám

Mert te tudod,

Tudod, te tudod,

Hogy szeretlek,

Mindig is szerettelek,

És hiányzol.

Túl sokáig voltam távol.

Folyton arról álmodok, hogy velem leszel,
És soha nem mész el.
Ha nem láthatlak soha többé,
Már nincs értelme lélegeznem


Olyan távol,

Túl sokáig voltam távol,
Olyan távol,

Túl sokáig voltam távol,

De te tudod, tudod, te tudod

El akartam,
El akartam mondani,
Mert kellett,
Mert hallanom kellett, ahogy mondod:

Szeretlek,
Mindig is szerettelek,

És megbocsájtom,
Hogy olyan sokáig voltál távol


Lélegezz mélyeket,
Soha többé nem hagylak itt,

Hidd el!

Maradj velem, soha ne hagyj el,

Lélegezz

Soha többé nem hagylak itt,

Hidd el!
Maradj velem, soha ne hagyj el,

Lélegezz
Maradj velem, soha ne hagyj el,

Lélegezz

Maradj velem, soha ne hagyj el...


Hát... Itt a 17. fejezet... Remélem tetszik... Habár szomorú... Komikat megint szeretnék!!

És írjátok meg, hogy szeretitek-e a zeneszámokat amiket ideírok a fejikhez. /Amik mellesleg nagyon illenek hozzá!:)/

A számot itt meghallgathatjátok: http://www.youtube.com/watch?v=j4y-RzVGrHg&feature=fvst

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett ez a fejezet! :D Tom meg rohadjon meg xĐ Oli (L) Várom a kövit! ^^
    A zeneszöveg qrva jó, nagyon illik! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi!! :)
    Azé ne rohadjon meg, mert... Na de nem mondok semmit!xĐ
    Ha szereted Oli-t akkor... Na ezt se mondom el.xĐ /De köcsög vagyok.xĐ/
    Ez az egyik kedvenc számom.(L)

    VálaszTörlés
  3. Az elsőt értem :)
    Az Olivereset nem...
    én sem mondok el sok mindent xD
    ^^(L)

    VálaszTörlés