??

Milyen a (zenei)stílusod??

Tartalom

A címkék:

A történet első része /T.L.I.F. I./: Az Erdő Őrei
A történet második része /T.L.I.F. II./: Síron Túli Szerelem
A történet harmadik része /T.L.I.F. III./: Egymásnak Teremtve (később kerül a címkékhez)

Díjak: hát a díjak vannak itt... mi más?!:D
Egyebek: komi-gondok, ízelítők.


Jó olvasást! Komizz!!


Részletesebben:

Az Erdő Őrei ( A True Love Is Forever I. része ) : Megismerhetjük Stella-t. Egy lányt, aki az új városban már az első napon furcsa dolgokat tapasztal. Megismerkedik egy különös fiúval, Tom-mal. Az izgalmak fokozódnak. Tom-ról kiderül az igazság. De felbukkan egy másik fiú is. Nem is fiú, hanem egy fiatal felnőtt férfi, aki teljesen elcsavarja Stella fejét...
Ki az igaz szerelem? És ki a fellángolás? Az igaz szerelem tarthat örökké? Vagy tragédiába torkollik a kapcsolat??

Síron Túli Szerelem ( A True Love Is Forever II. része ) : Stella, amilyen gyorsan rátalált a boldogságra, olyan gyorsan el is vesztette. Kételkedni kezd Szerelme érzéseiben, de ő akkor is együtt akar vele maradni az örök időkig. Egy küldetésre indul, melynek célja egy újabb élet lehetősége mindkettejük számára.
Vajon képes teljesíteni a feladatot? Vagy elbukik és mindketten kárhozatra jutnak? Szerelme vajon viszont szereti őt, vagy eddig csak kihasználta?


Egymásnak Teremtve ( A True Love Is Forever III. része ) :
Kaptak egy új életet. Egy új esély az újrakezdésre, a legelejétől. Hank egy kicsit megtréfálta őket létezése utolsó perceiben. Két külön földrészre kerülnek. A lehető legtávolabb egymástól. Rémálmok gyötrik őket, tudják, hogy a másik felük vár rájuk valahol. A sorsnak -vagy valami másnak- köszönhetően találkoznak. Egy új pár is belép a képbe. És mindennek tetejébe Tom is felbukkan, később még valakik...
Megérzik az évtizedek óta szívükben égő szerelmet? Hisznek az ismerős idegeneknek? Együtt leszek újra?

2010. április 26., hétfő

16. fejezet - Álom vagy Valóság?


Mi van? Nem hittem a szememnek. Nem lehetnek ők. Biztos csak álmodok és mindjárt felébredek. De nem így történt. Megfagyva álltam az út szélén és vártam, hogy valami történjen. És megtörtént: mindkét jármű lassított és a rét szélére befaroltak. Futni kezdtem feléjük, vártam az ébredés pillanatát, de még látni akartam az arcukat, hogy tovább maradjon meg emlékezetemben.

Amikor odaértem, láttam, hogy egymással szemben álltak és morogtak. Majd észrevettek. Tom-ra néztem először és... Ne! Na ne! Na ezt ne! Biztos, hogy nem! Piros színű szemei voltak. Álmodom! Mindjárt felébredek. Ébredjek már fel! Nem akarok ilyet álmodni!

Ránéztem Oliver-re, aki nyugtatni próbált, de nem nagyon sikerült. Egyre hergeltem magam és azt hittem mindjárt szétrobban a fejem.

Összeestem. Körülnéztem és láttam, hogy a ruháim cafatokban vannak mindenfelé. Rápillantottam a kezemre és egy éj fekete mancsot láttam. Mi?? Tom-ra néztem ismét és ő próbált közelebb jönni, én pedig hátrálni kezdtem. Túl sok volt! Túl sok feldolgozatlan tény.

- Hagyd!- szólt Tom-ra Oliver és a kezével akadályozta, hogy közelebb jöjjön. De Tom rámorgott és ellökte Oli kezét az útból. Nagyon gyorsan közeledett felém, de én teljes erőmből rámorogtam, mire hátrahőkölt.

- Kösz.- üzentem gondolatban Oliver-nek, mire ő csak bólintott.

Futni kezdtem az erdő belseje felé, rögtön tudtam, hogy hova tartok: a tóhoz. Kicsit ügyetlen voltam négy lábon, de nagy nehezen elbotorkáltam addig. Belenéztem: farkas vagyok, a bundám nagyon fekete, szemem piros. De, hogy lett ez? Majd egy ismerős hang megszólalt a fejemben:

- Nyugodj meg! Csak Chris vagyok.- és már hallottam is a levelek zörgését.

- Mi történik velem?- próbáltam beszélni, de csak valami vonyításszerű jött ki a számon.

- Erdőőr vagy. A gondolatainkkal társalgunk.- magyarázta.

- De mégis hogy lettem ez?- háborogtam.

- Anyukád és az én apukám testvérek. A nagyapád, aki meghalt és itt élt, ő is őr volt. Én örököltem a géneket apukámtól, te örökölted anyukádtól.

- Akkor Tom az unokatestvérem?

- Nem. Ő Alaszkából származik, azért fehér színű.

- De az anyám is ez? És tudja?

- Nem. Ő vele nem történt meg és azt hittük, hogy te nem fogod örökölni, de úgy látszik tévedtünk. Lehet, hogy azért nem változott anyukád át sosem, mert nem volt rá szükség, hiszen nagyvárosba járt iskolába és ott nincs erdő. Ő nem tud semmit.

- És én azért változtam át mert itt élek?

- Lehet. De lehet, hogy azért mert lassan itt van a 17. születésnapod és a közeledben van vámpír, vagy azért mert...- elhallgattak a gondolatai.

- Beszélj!- utasítottam.

- Azért, mert beleszerettél abba a bizonyos vámpírba.- gondolta halkan.

Mindenki ezzel jön? Hát ez nem igaz!

- Ugye Ő is itt van és hallja, igaz?- kérdeztem Chris-t.

- Csak szagolj bele a levegőbe.- mondta, és én meg is tettem. Éreztem csodás illatát, majd kilépett a fák közül. Nem akartam elmenni, de ezeket az információkat egyedül akartam feldolgozni. Bólintott, és Chris-szel együtt elindultak arra, amerről jöttünk.

Egyedül maradtam, csak bámultam magamat a tó tiszta vizű tükrében és próbáltam felfogni, hogy erdőőr vagyok. De miért? Miért kellett nekem átváltoznom? Mit kezdjek most magammal? Futkorásszak az erdőben kedvemre kutya alakban? Járatot indítsak a bolháknak? Hát én bolond vagyok. De nem lehet olyan rossz az erdőőrlét. Szabad vagyok. Nincs mitől félnem -nem mintha eddig féltem volna bármitől is. De legalább meg tudom magam védeni, ha arra kerül a sor. Erdőőr-gond: pipa.

Következő: Tom. Él. Vámpír. Mégis hogy? Hogy lett az? És miért? Oliver hazudott a haláláról? Hazudott? De miért? Magának akart volna? De én nem úgy ismerem. Nem hazudna nekem. De akkor miért mondta, hogy meghalt? Nem tudta volna? De olvas a gondolatokban, tudnia kellett volna az igazat. De ha magának akart volna akkor nem ment volna el. De miért jött vissza? És miért pont akkor, amikor Tom? Na és Tom miért jött vissza? Mármint a nyilvánvalón kívül. És ő is miért csak most? Miért nem adott életjelet magáról? És piros a szeme. Embereket eszik? Miért? Hol volt eddig? És kikkel?

Újabb megválaszolatlan kérdések. De tudnak az ilyenek idegesíteni. Csinálni kéne valamit. Vissza nem változhatok, mert hát nincs nálam ruha. Eldöntöttem, futok egyet az erdőben.

Bejártam az egész erdőt és úgy döntöttem, hogy hazamegyek. A ház körül éreztem Tom és Oliver illatát. Oli-é az az édes-kellemes-férfias egyveleg, amit imádok a mai napig és már rettenetesen hiányzott. Tom-é meg valami fura szagú valami. Nem mondom, hogy rossz, csak szokatlan. Már megszoktam, hogy a vámpíroknak jó szaguk van. De Tom-ét mért nem érzem olyannak? Lehet, hogy azért mert már őr vagyok.

Farkasalakban felugrottam a tetőre, onnan pedig a szobámba, ahol már nem éreztem az illatukat. Pedig azt hittem, hogy itt fognak várni. Az ablakot nagy nehezen a mancsommal becsuktam, majd elhúztam a számmal a függönyt. Nem akartam a világ szeme láttára visszaváltozni és még pucérkodni is.

Felvettem valami rendes ruhát és természetesen bekapcsoltam a HIFI-t. Több számot végig hallgattam, de valami mozgást hallottam az erdő felől, ezért megállítottam.

Kinéztem az ablakon és láttam kilépni a fák közül Tom-ot és Oliver-t. Kiléptem a tetőre, majd leugrottam a földre, mindketten aggodalmasan figyeltek. Én magam is meglepődtem, de egy sérülés nélkül megúsztam.

Nem szóltam semmit egyikőjükhöz sem, csak odamentem Tom-hoz és megöleltem: az illata kicsit zavart, de jól esett, mert tudtam, hogy biztonságban van és már tud magára vigyázni. De nem éreztem semmi mást. Semmit. Miért nem? Pedig szorosan simulok kidolgozott felsőtestére, de még ez sem indítja be fantáziám. Régi énem olvadozott volna, de a hosszú, gyötrelmes hónapok alatt megváltoztam. De ebbe az irányba?

Hátrább álltam tőle, majd gyorsan -talán a kelleténél gyorsabban- odamentem Oliver-hez és őt is megöleltem. Itt éreztem magam otthon, mintha az ő karjaiba teremtettek volna. Ajkaimat nyakára szorítottam, úgy hogy Tom ne lássa. Még nem akarok neki magyarázkodni az érzéseimről. Az illatát mélyen magamba szippantottam és azt hittem elolvadok. Már egy kicsivel tovább öleltem őt, mint Tom-ot, ezért, hogy ne legyen feltűnő, ezért elengedtem. Majd a kellő távolságba álltam tőlük.

- Ezt az egészet megbeszélhetjük majd valamikor máskor?- kérdeztem tőlük.

- Persze.- mondták egyszerre, majd szúrós pillantást váltottak.

- És a holnap este kb. ilyen tájt megfelel?- mondtam egy időpontot.

- Meg.- mondták ismét együtt, és ezúttal a pillantáson kívül még egy aprót morogtak is.

- Akkor holnap ilyenkor.- mondtam, majd felugrottam a tetőre.- Sziasztok.

- Szia.- mondták megint egyszerre. Majd eltűntek, de előttem még egy hosszú másodpercig egymás szemébe mélyedtünk Oliver-rel.

Bementem az ablakon és elindítottam a lejátszót. Pechemre pont egy szomorú szám jött, ami leginkább egy üzenetféleség volt Oli-nak. Gondolatban végigénekeltem az egészet, remélve, hogy hallja.

Guns n Roses - Patience /Türelem/
1,2,1,2,3,4
[fütyülés]
Hull a könnyem, úgy hiányzol
De még mindig mosolygok
Te lány, mindennap rád gondolok mostanság
Volt idő, amikor még nem voltam bizonyos
De könnyen elcsavartad a fejem
Nincs kétség
Benne vagy a szívemben

Mondom, asszony, csak lazán
Minden jóra fordul egyszer
Csak egy kis türelemre van szükségünk
Mondom, édes, csak lazán
És együtt leszünk talán
Csak egy kis türelemre van szükségünk
(türelem)
Mm, yeah

A lépcsőn üldögélek
Mert jobban érzem magam egyedül
Ha most nem kaphatlak meg
Hát várok rád, te drága
Bár gyorsabban folyna el az idő
De tudod, szerelmem
Van egy nagyon fontos dolog

Mondom, asszony, csak lazán
És végül jóra fordul minden
Csak használ nekünk egy kis türelem
Mondom, édes, használd ki az időt
Mert a csillagok oly fényesen ragyognak
Mindenünk megvan, ami számít
Megleszünk, nem hibázzuk el
Soha nem hagylak el
Képtelen lennék rá

...egy kis türelem, mm yeah, mm yeah
egy kis türelem kell, yeah
csak egy kis türelem, yeah
még egy kis türelem, yeah
némi türelem kell, yeah
javunkra válik a türelem, yeah
türelmesnek kell lennünk, yeah
nem kell más, csak türelem,
csak egy kis türelem
ez minden, ami neked kell

Járom az utcát éjszaka
Megoldást keresve
A rengeteg ember között
Tudod, hogy nem szeretem
Ha körbevesz a tömeg
Az utca nem változik
De mi igen, Kedves
Nincs időm játszadozni
Mert kellesz
Yeah, Yeah, Nagyon kellesz
OO, Kellesz
WHOA, Kellesz
OO, Örökké

Sziasztok! Remélem tetszik! Komiknak örülnék!! ;)
A számot meghallgathatjátok itt:
http://www.youtube.com/watch?v=ErvgV4P6Fzc

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, nekem nagyon bejön :D
    Már várom a kövit, siess!

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    De hogy siessek mikor most raktam fel ezt??xĐ
    Pár nap kell hozzá.:D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszett! :) Tom és Olver nagyon kemények xĐ
    Am nem sürgetlek, mert nekem is kell írnom tudod kettőt meg olvasnom és még a TVD is ott vna! ^^ :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi!
    Hát próbálok írogatni, de nincs sok időm.:S

    VálaszTörlés