??

Milyen a (zenei)stílusod??

Tartalom

A címkék:

A történet első része /T.L.I.F. I./: Az Erdő Őrei
A történet második része /T.L.I.F. II./: Síron Túli Szerelem
A történet harmadik része /T.L.I.F. III./: Egymásnak Teremtve (később kerül a címkékhez)

Díjak: hát a díjak vannak itt... mi más?!:D
Egyebek: komi-gondok, ízelítők.


Jó olvasást! Komizz!!


Részletesebben:

Az Erdő Őrei ( A True Love Is Forever I. része ) : Megismerhetjük Stella-t. Egy lányt, aki az új városban már az első napon furcsa dolgokat tapasztal. Megismerkedik egy különös fiúval, Tom-mal. Az izgalmak fokozódnak. Tom-ról kiderül az igazság. De felbukkan egy másik fiú is. Nem is fiú, hanem egy fiatal felnőtt férfi, aki teljesen elcsavarja Stella fejét...
Ki az igaz szerelem? És ki a fellángolás? Az igaz szerelem tarthat örökké? Vagy tragédiába torkollik a kapcsolat??

Síron Túli Szerelem ( A True Love Is Forever II. része ) : Stella, amilyen gyorsan rátalált a boldogságra, olyan gyorsan el is vesztette. Kételkedni kezd Szerelme érzéseiben, de ő akkor is együtt akar vele maradni az örök időkig. Egy küldetésre indul, melynek célja egy újabb élet lehetősége mindkettejük számára.
Vajon képes teljesíteni a feladatot? Vagy elbukik és mindketten kárhozatra jutnak? Szerelme vajon viszont szereti őt, vagy eddig csak kihasználta?


Egymásnak Teremtve ( A True Love Is Forever III. része ) :
Kaptak egy új életet. Egy új esély az újrakezdésre, a legelejétől. Hank egy kicsit megtréfálta őket létezése utolsó perceiben. Két külön földrészre kerülnek. A lehető legtávolabb egymástól. Rémálmok gyötrik őket, tudják, hogy a másik felük vár rájuk valahol. A sorsnak -vagy valami másnak- köszönhetően találkoznak. Egy új pár is belép a képbe. És mindennek tetejébe Tom is felbukkan, később még valakik...
Megérzik az évtizedek óta szívükben égő szerelmet? Hisznek az ismerős idegeneknek? Együtt leszek újra?

2010. február 17., szerda

2. fejezet: A motoros


Miért volt itt? Talán szemmel tart? De miért mondanám el bárkinek is? Lezuhanyoztam, felvettem a pizsamámat, bedőltem az ágyamba, de nem bírtam aludni. Csak az a srác járt a fejemben. Lehet, hogy vigyáz rám, ahogy mondta? De mitől kéne megóvnia?

Valahogy mégis sikerült elaludnom. Reggel amikor felébredtem, valami keményen feküdtem. Hol vagyok? Nagy nehezen a kinyitottam a szemem. A padlón feküdtem. Rosszat álmodhattam. Kicsit emlékszek is rá: az a fiú volt az ablakomban, a többire már nem. Ahogy felkászálódtam a földről az ablakot nyitva találtam. Ki nyitotta ki? Odamentem, hogy becsukjam, de feltűnt valami. Az ablakomnál a terasz teteje saras volt. Az este esett az eső. De sár, hogy került az ablakomhoz?

Elmentem a fürdőszobába, fogat mostam, kifésültem barna hajam, amibe szőke tincsek voltak festve. Felvettem egy farmert és egy Foo Fighters-ös pólót. Lementem a földszintre, a Mamám már elment a boltba, így megreggeliztem, felkaptam a koponyás táskám, és indultam suliba. Szerencsére az első nap még laza.

Gyalog indultam. Szép nap volt, nyár végén milyen legyen? 10 perc alatt odaértem. Megkerestem a termet ahol kezdek. Földrajz. Még sok üres hely volt, leghátulra az ablakhoz beültem. A régi iskolámban is minden teremben itt ültem. Kimentem a folyosóra, hátha látok ismerőst.

Megpillantottam azt a lányt, akivel talán a nyarak folyamán a legjobban kijöttem. Amy Parker. Ő is meglátott, és mosolyogva odajött hozzám.


- Szia Stella! Hát te?


- Szia Amy! Ezt a tanévet itt töltöm, tudod a szüleim.- Őt már tavaly tájékoztattam, hogy a szüleim a váláson gondolkodnak.

- Jaj, sajnálom.- sose szerettem, ha sajnálnak, ezért eltereltem a témát.


- Milyen órád lesz?


- Földrajz.- ekkor megpillantottam Őt. Fekete haját, kék szemét, ahogy engem figyel.-Te meg mit nézel?- szólt hozzám Amy. Majd felé nézett. Láttam, hogy felcsillan a szeme.- Ő Tom Williams, a testvéreivel együtt a suli legmenőbb pasijai.- láttam még rajta kívül két fiút.- Becsöngettek.- figyelmeztetett Amy, Tom is észbe kapott, és elindult a saját órájára.
Bementünk föcire, de az év eleji tudnivalókról volt szó, ezért megkértem Amy-t, hogy üljön mellém. Ki akartam kérdezni Tom-ról.

- És mit tudsz Williams-ékről?- direkt a családot kérdeztem, hogy fel ne tűnjön neki semmi, pedig csak Tom érdekelt.

- Két éve költöztek ide. Az apjuk a rendőrfőnök, anyjuk háztartásbeli. A legmagasabb, legizmosabb, barna hajú, barna szemű srác Chris. Aki téged nézett az ugye Tom. Közülük a legkisebb, szőke, zöld szemű Matt. Szerintem Matt a leghelyesebb, de láttam rajtad, hogy nekem Tom jön be.- mosolygott rám.

-Khm... Ms. Parker, nem most kéne az új diáknak az iskola szabályait elmondani.- köszörülte meg a torkát Mr. Johnson.- Mint például: nem folytatunk magánbeszélgetést az órán.-vette viccesre a figurát.

- Igenis, Mr. Johnson.- mondta Amy, aztán hallottam, hogy halkan valakinek az anyjáról beszél...

Nemsokára ki is csöngettek. Nem volt több közös óránk aznap Amy-vel. A menza előtt futottunk össze ebédidőben.

- Milyen napod volt?- kérdezte amikor már az egyik asztalnál ültünk.

- Unalmas- válaszoltam egyszerűen. Majd ettünk tovább. Egy kis idő múlva Amy szólalt meg:

- Khm... valaki téged néz. Találd ki, hogy ki az!- mondta suttogva és játékosan, amihez semmi kedvem nem volt.

- Most nincs kedvem találgatni. Ki az?- kérdeztem unottan.

- Tom- rögtön felkaptam a fejem a kajámból. Erre Amy nevetgélni kezdett. Körülnéztem, és a legtávolabbi sarokban, ablaknál lévő asztalnál ültek mind a hárman. Ő is épp engem nézett, és mintha tudná az előzményeket egy mosoly bujkált a szája sarkában. Remek, ha ő hallotta, akkor mindenki a teremben. Szétlnéztem, de mindenki magával és barátaival volt elfoglalva. Visszafordultam Tom-hoz aki még mindig engem nézett. Zavaromban elkaptam a tekintetem Róla. Miért bámul? - Én befejeztem az evést, te?- "ébresztett fel" Amy.

- Én is, mehetünk.- ahogy felálltam és elindultam kifelé, éreztem a hátamon a tekintetét.- Neked van még órád?- kérdeztem.

- Nincs, szerencsére.- felelte Amy.- Neked?

- Nincs. Megyünk együtt haza?- kérdeztem, mert felénk lakott, csak még közelebb, mint mi.

- Persze.

Az úton sétáltunk, nem volt nagy forgalom. Már egy ideje gyalogoltunk, amikor egy motor lassított mellettünk. Egy bazi-nagy fekete motor. Az oldaláról olvastam le a márkát: Kawasaki Ninja. A fekete bukósisak mögött felismertem Őt.

- Tom...- tátogtam, de úgy látszik olvas szájról, mert egy széles mosolyra húzódott a szája. Majd felbőgött a motor és a megengedett sebességnél jóval többel megindult. Még jobban gyorsított, most jöttem rá miért. Azért, hogy ezen az egyenes útszakaszon egykerekezni tudjon.

- Úgy látszik neked akar imponálni.- jelentette ki Amy.

- Vagy csak egyszerűen meg akar halni.- válaszoltam flegmán, pedig nagyon is jól esett amit mondott. Igaz én életemben fel nem ülnék egy olyan vadállatra. A motor eltűnt a kanyarba, immár két keréken.- És mit tudsz Tom-ról?

- Nem sokat. 18 éves, most 12.-es, és hát van egy ilyen motorja...-mosolygott rám. 18 éves???

- És nincs barátnője?- csúszott ki a számon. Ó hogy az a...

- Én még nem láttam senkivel. Amikor ideköltöztek, akkor élvezte, hogy a csajok körülötte forognak. De két hónap múlva visszautasította a lányok közeledését. Ezt mindenki furcsállta, de mostanra már hozzá szoktak.- ez érdekes.- Azóta Te vagy az egyetlen lány aki felé érdeklődést mutat.- még érdekesebb. És örülök neki, habár lehet hogy nem kellene.- Na én itt lefordulok. Szia! Holnap találkozunk.

- Szia! Oké.

Én mentem tovább. Amikor hazaértem, Mama már várt rám.

- Szia, Stella, milyen volt az első nap?

- Jó, találkoztam Amy Parker-rel- és Tom-mal, folytattam magamban.

- Örülök neki, kicsim.

Felmentem a szobámba. Ledobtam a táskám, nekiláttam annak a kevés tanulnivalónak, amit első nap feladtak. "Sok mindent azért kell tudni, mert kérdezik, nem azért mert hasznos"-hallottam valahol valakitől. De még mennyire igaza volt.

Végeztem, elkezdtem olvasni a kedvenc könyvemet: az Alkonyat-ot. Pár óra múlva lementem vacsorázni. Mamám már várt az asztalnál.

- Mesélj még az első napodról!- kérlelt. Most mondjam el, hogy bele vagyok habarodva Tom-ba. Mikor nem kéne bele élnem magam abba, hogy tényleg érdeklem.

- Hát Amy-vel beszélgettem, ebédeltem. Mást nem tudok- füllentettem.

- És milyenek a fiúk?- remek. Most mondjam, hogy igen, egy nagyon bejön? Aki mellékesen 18.

- Hát vannak.-erre Mamán nevetni kezdett. Menekülés!- Na én most megyek fel. Már nem jövök le. Jó éjszakát!- és rohantam fel a lépcsőn.

Visszamentem a szobámba, a HIFI-be beraktam egy Guns n Roses CD-t. Háttal rádőltem az ágyamra, keresztbe feküdtem rajta és hallgattam a zenét. Sok számot az énekessel együtt énekeltem.

Amikor olyanhoz érkeztem, amit már nem tudtam annyira, hallottam, hogy valami kopog a terasztetőn. Felkászálódtam az ágyról, odamentem az ablakhoz és kinéztem rajta. Tom állt az udvaron, Guns n Roses-os pólóban, és kis kövekkel dobálta a terasztetőt az ablakomnál.




4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a Tom egyre jobban bejön! XP
    Hát mit is mondjak: van pár apróbb hiba, de jó lesz ez! :D Remélem már kitaláltam a következményeket! ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    :D Tom(L)
    Hát még a következőbe hogy fog!!(L) A következő nagyon jó rész lesz!!
    És igen, vannak hibák.xĐ

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ahogy mondják: aki tud, az tud.xD
    Non jó lett a 2. is.:)
    Tod: 3. fejezet címe: A...xD
    nálam az az asszem 5. feji lesz.xD

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Köszi szépen!
    A harmadik tetszeni fog!xĐ
    De nem az lesz a címe!!!!!!xĐxĐxĐ
    Az 5. feji? Azt hittem abban nem olyan lesz! Olvasni kell majd azt akkor!!xĐ
    Meg természetesen a többit is!!

    VálaszTörlés