??

Milyen a (zenei)stílusod??

Tartalom

A címkék:

A történet első része /T.L.I.F. I./: Az Erdő Őrei
A történet második része /T.L.I.F. II./: Síron Túli Szerelem
A történet harmadik része /T.L.I.F. III./: Egymásnak Teremtve (később kerül a címkékhez)

Díjak: hát a díjak vannak itt... mi más?!:D
Egyebek: komi-gondok, ízelítők.


Jó olvasást! Komizz!!


Részletesebben:

Az Erdő Őrei ( A True Love Is Forever I. része ) : Megismerhetjük Stella-t. Egy lányt, aki az új városban már az első napon furcsa dolgokat tapasztal. Megismerkedik egy különös fiúval, Tom-mal. Az izgalmak fokozódnak. Tom-ról kiderül az igazság. De felbukkan egy másik fiú is. Nem is fiú, hanem egy fiatal felnőtt férfi, aki teljesen elcsavarja Stella fejét...
Ki az igaz szerelem? És ki a fellángolás? Az igaz szerelem tarthat örökké? Vagy tragédiába torkollik a kapcsolat??

Síron Túli Szerelem ( A True Love Is Forever II. része ) : Stella, amilyen gyorsan rátalált a boldogságra, olyan gyorsan el is vesztette. Kételkedni kezd Szerelme érzéseiben, de ő akkor is együtt akar vele maradni az örök időkig. Egy küldetésre indul, melynek célja egy újabb élet lehetősége mindkettejük számára.
Vajon képes teljesíteni a feladatot? Vagy elbukik és mindketten kárhozatra jutnak? Szerelme vajon viszont szereti őt, vagy eddig csak kihasználta?


Egymásnak Teremtve ( A True Love Is Forever III. része ) :
Kaptak egy új életet. Egy új esély az újrakezdésre, a legelejétől. Hank egy kicsit megtréfálta őket létezése utolsó perceiben. Két külön földrészre kerülnek. A lehető legtávolabb egymástól. Rémálmok gyötrik őket, tudják, hogy a másik felük vár rájuk valahol. A sorsnak -vagy valami másnak- köszönhetően találkoznak. Egy új pár is belép a képbe. És mindennek tetejébe Tom is felbukkan, később még valakik...
Megérzik az évtizedek óta szívükben égő szerelmet? Hisznek az ismerős idegeneknek? Együtt leszek újra?

2010. március 7., vasárnap

6. fejezet: A család


Egyre haladtunk be az erdőbe. Sötét volt, pedig most kelt fel a nap. A szép nyári táj őszi színekbe burkolózott. A félelemtől remegni kezdtem. Ezt Tom is észrevette, mert a derekamnál fogva az oldalához húzott és így szólt:

- Nem kell félned! Még csak a családomhoz viszlek. Az egyszarvúakhoz nem akarlak, mert nagyon ingerlékenyek, szerintem a vérük teszi. De gyorsan lenyugszanak.

- A vérük? Miért? Mi van a vérükkel?- néztem Rá kérdőn.

- Arany színe van a vérüknek. Szó szerint a folyékony arany, nyilván ezért szeretik a vámpírok.

- Ez elképesztő!- tátottam el a szám.- És Te tudsz ilyenné változni?- kíváncsiskodtam.

- Nem, csak ez a kivétel van meg a vámpírok.- belenézett a szemembe, és elvesztem bennük.- Megérkeztünk.- fordította el a tekintetét, megálltunk és egy nagy ház volt az erdő közepén. Két emeletes volt, egy nagy terasszal, erkélyekkel. Álmaim háza volt. Sosem hallottam, hogy az erdőben állna egy ház, ráadásul ilyen nagy.- Bemehetünk?- kérdezte Tom.

- Igen, persze.

Elindultunk a bejárat felé, felmentünk a teraszra. Tom kitárta előttem az ajtót. A nappali és a konyha egybe volt, a legmodernebb felszerelésekkel felszerelve. A konyhából jövő ínycsiklandó illatok elárasztották az előteret. Egy fiatalos nő állt nekünk háttal és éppen megterítette a nagy asztalt. Megfordult és kezet nyújtott nekem:

- Üdvözöllek Stella! Örülök, hogy végre megismerhetlek. Légy üdvözölve nálunk. A nevem Agatha. A férjem, Edwin dolgozik, majd máskor vele is megismerkedhetsz.

- Én is örülök, hogy megismerhetem.- próbáltam udvarias lenni, ami nekem sosem a megfelelőképpen jött össze.

- Kérlek tegezz nyugodtan, és Edwin-t is.

- Rendben, Agatha.- huhh, de furcsa.

- Chris és Matt hol van?- szólalt meg végre Tom is, aki még mindig a derekamat ölelte.

- Az előbb valami hülyeségen összekaptak és most farkas alakban kergetik egymást valahol.- nevetett Agatha, Tom is nevetni kezdett.

- Majd megkeressük őket.- válaszolta Tom és kituszkolt az ajtón.

- Tudod, hogy hol vannak?- kérdeztem, amikor már az erdő felé tartottunk.

- A tónál. Biztos fürdetik egymást. Azt szokták ilyenkor.

Már messziről hallani lehetett a víz csobogását. Útközben apróbb ruhadarabokat is észrevettem. Nemsokára oda is értünk. Csak azt láttuk, hogy két nagy fekete farkas hol előbukkan, hol eltűnik a víz alatt. Észre vettek minket. A nagyobb darab rám nézett és a szeme elkezdett feketedni, majd a következő pillanatban visszaváltozott emberré. Csak a feje és széles válla látszott ki a vízből, de mindketten elpirultunk. Tom röhögésben tört ki, a kisebb farkas is. Elég érdekesen hallatszott a farkas-nevetés.

- Ő itt Stella. Stella ők itt Chris és Matt- mutatott be minket egymásnak Tom.

- Szia, örülök, hogy megismertelek. De kérlek fordulj el, mert nagyon hideg a víz és nem szeretném, hogyha khm.. baj lenne belőle khm..- rögtön rájöttem mire gondol, megint elpirultunk és a többiek nevetésben törtek ki. Arcomat beletemettem Tom mellkasába amíg Chris kimászott.

- Visszafordulhatsz.- szólt Tom. Amikor ezt megtettem csak Matt-et láttam. Ő viszont felkészült, mert teljes ruházatban állt előttem.

- Szia! Matt vagyok, én is örülök, hogy megismertelek.- köszöntött.

- Szia! Látom nálad volt ruha.- mosolyogtam rá.

- Igen. De nemsoká Chris is csatlakozik. Láttad már Tom-ot valamilyen állat formájában?

- Igen. Nyúlként és ugye farkasként.

- Remek. És kíváncsi vagy még valamilyen állatra?- kérdezte mosolyogva.

- Persze!- vágtam rá rögtön.

- Válassz egy állatot.- szólalt meg végre Tom is. Gondolkozzunk... Mi is legyen? Mi is legyen?

- Róka.- találhattam volna ki jobbat is, de az sokáig tartott volna.

- Mindjárt hívok egyet.- mondta Matt és eltűnt az erdőben. Eközben Chris is megjelent. Ruhában. Szerencsére.

- Bocs Stella, de nem volt nálam váltásruha. Miről maradtam le?- érdeklődött mosolyogva.

- Nem baj. Semmi fontosról. Matt elment rókáért, mert Tom át fog változni.- tájékoztattam.

- Ez jól hangzik.- mosolygott Chris.

Vártunk, de Matt csak nem jött. Majd egy farkasvonyítás hangzott a távolból, majd még egy immár közelről. A fiúk arca izgatott lett. Tom szorosan magához húzott. Egy fekete farkas lépett ki a fák közül, felismertem Matt-et. Róka sehol, de most már nem is érdekelt. Valami történt.

- Mi baj van?- kérdeztem őket. Senki nem válaszolt.- Mi történt?- már majdnem kiabáltam.

- Egy farkasokból és vámpírokból álló csapat eldöntötte, hogy a mi erdőnket veszik célba. Sokan vannak, nagyon, nem hiszem, hogy elegen vagyunk ellenük.- mondta Chris.

- Mikor érnek ide?- kérdezte Tom Matt felé fordulva. Ő válaszolt valami, de nem értettem, mert ugatott.- Annyi talán elég lesz, hogy felkészüljünk.- mondta Tom.

- Mikor érnek ide?- kérdeztem Tomot.

- Egy-két hét.- válaszolt. Szédülni kezdtem, sose gondoltam, hogy egy mese valóra válhat, pedig most ez történt. Vámpírok és farkasok hada közeledik felénk. Vérszomjas, veszedelmes vámpírok. Félelmetes, kegyelmet nem ismerő farkasok. Elájultam, már vártam a földdel való találkozást, de valaki megfogott, és felemelt. Elindultunk valamerre, de előttem minden elsötétült...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!! :D :D Szétröhögtem magam! xD xD
    - Szia, örülök, hogy megismertelek. De kérlek fordulj el, mert nagyon hideg a víz és nem szeretném, hogyha khm.. baj lenne belőle khm.. xD Főleg azon amit mondtál hogy lefagy a... xD
    Ez is olyan ájulós mint Amy! xD

    VálaszTörlés
  2. Köszi!!
    Igen! Ájulós!!xĐ
    Lefagy a ...xĐ

    VálaszTörlés